2019-08-26     Ireneusza, Konstantego, Marii

Wieczorem 23 maja wróciliśmy z wycieczki do Wieliczki. Podróżowaliśmy specjalnie wynajętym mini autokarem. Wyjechaliśmy rankiem we wtorek spod naszej szkoły. Podróż była długa, ale przyjemna. Po 2 godzinach dotarliśmy na miejsce.

Uczniowie klas czwartych wraz z panem przewodnikiem i opiekunami uczestniczyli w wycieczce pieszej na Trzy Korony. Trasa wiodła ze Sromowiec Niżnych przez Wąwóz Szopczański, przełęcz Szopka, Trzy Korony i zejście do Krościenka.

W dniu 10 maja br. uczniowie klasy 5a i 5b wyruszyli na wycieczkę do Krakowa. Odwiedziliśmy Park Edukacji Globalnej - Wioski Świata, gdzie ogladając zdjęcia i liczne eksponaty oraz wsłuchując się w opowiadanie naszej przewodniczki odwiedziliśmy: indiańskie tipi, peruwiańską chatę, tradycyjną ghańską wioskę, arktyczne igloo, mongolską jurtę oraz papuaski dom na palach.

W dniach 28 i 29 marca klasy Va i Vb uczestniczyły w zajęciach terenowych organizowanych przez Pieniński Park Narodowy. Przy sprzyjającej pogodzie uczniowie zaczęli swą wędrówkę od wąwozu Homole, a skończyli na zejściu do rynku w Jaworkach.

12 stycznia br. w czwartek po trzech lekcjach klasa szósta wybrała się na kulig. Pogoda dopisała. Drogi pokryte były białym puchem, a z nieba również sypnęło śniegiem.

Grupa uczniów z klas 4a, 4b oraz z 5a wzięła udział w wycieczce do Krakowa. W Teatrze im. Juliusza Słowackiego obejrzeli wspaniały spektakl pt. "Czarnoksiężnik z krainy Oz".

15 września uczniowie, jak co roku, ruszyli już na 46 Rajd Szlakami Partyzantów. Tym razem w rajdzie wzięli udział uczniowie klas V i VI.